There was a problem loading the comments.

Automatische Incasso

Support Portal  »  Helpdesk  »  Viewing Article

  Print
Het gebruik van automatische incasso kan veel voordelen hebben. 
Mocht je niet altijd bezig zijn met de administratie, of als je het een keer uit het oog verliest, dan weet je zeker dat er geen bedrag te veel betaald word, of dat je een betaling over het hoofd ziet!
Wij bieden deze optie ook, zodat jij je kan focussen op de zaken die voor jou en jouw klanten belangrijk zijn!

Om automatische incasso in te stellen hebben wij de volgende gegevens nodig:
  • Rekeningnummer (IBAN)
  • Rekeninghouder
  • Bank
  • Vestigingsplaats bank
  • BIC
Deze gegevens mag je, onder vermelding van jouw klantnummer, sturen naar: administratie@ixlhosting.nl.
Daarbij graag vermelden dat je toestemming geeft voor het activeren van de automatische incasso binnen het betreffende account.
Deze gegevens worden door ons gecontroleerd en jij ontvangt de bevestiging dat dit geactiveerd is!

Heb je automatische incasso al aanstaan, maar wil je dit intrekken? Dan kan dat uiteraard ook!
Hiervoor hoef je het verzoek alleen te mailen naar administratie@ixlhosting.nl en dan zal dat uitgevoerd worden.

Heb je vragen over de automatische incasso of de werking hiervan?
Bel of mail gerust! Je kan ons bereiken via 0318-830207 (optie 3) of via administratie@ixlhosting.nl.

Related Articles

© iXL Hosting