There was a problem loading the comments.

Gebruikers abonnement blokkeren of hervatten

Support Portal  »  Helpdesk  »  Viewing Article

Voor het blokkeren of deblokkeren van een abonnement binnen Hosted Exchange, log je eerst in als reseller op het ControlPanel.

Via daar navigeer je naar de klanten:

 

Hier klik je bij de betreffende klant op het ID

 

Mocht je de hele klant willen blokkeren (alvorens deze verwijderd word bijvoorbeeld), dan kan dat via de Suspend knop die je in je veld ziet:

6aaabe33cd16054a521f207a9a0833716f05c1ac7ead9f07eda68193ff38662b32b3075e48bffe56?t=3042710b3a0b7fd9309afbbee9292e63

LET OP! Hiermee word alles van de klant geblokkeerd, ook de toegang tot het control panel.

Wil je alleen het abonnement blokkeren? Ga dan eerst naar de Subscriptions:

 

Hier klik je nogmaals op het ID en vervolgens op Suspend

Daarmee zal alleen het abonnement geblokkeerd worden!

 

Wil je deze deblokkeren? Dan zal de optie suspend niet aanwezig zijn, maar staat hier Hervatten / Resume:

Binnen enkele minuten zullen de diensten weer beschikbaar zijn!

Did you find this article useful?  

Related Articles

  1. Gebruikers rechten aanpassen
  2. Gebruikers verwijderen Office365 Tenant
  3. MagicSpam
© iXL Hosting