There was a problem loading the comments.

Mail instellen iPhone / iPad

Support Portal  »  Helpdesk  »  Viewing Article

  Print
Voor het gebruik van de e-mail, kan het prettig zijn als je onderweg bent, om deze op de telefoon te bekijken en/of te beantwoorden.
In deze handleiding leggen wij je uit hoe je de e-mailadressen kan instellen op een iPhone of iPad!

Als u uw e-mailaccount handmatig moet configureren, moet u zorgen dat u de e-mailinstellingen voor uw account weet.
De instellingen zijn te vinden in dezelfde mail als waar je hostingpakket gegevens in staan.
Als u uw e-mailinstellingen niet weet, zoekt u ze op of neemt u contact op met onze supportafdeling.

Voer de volgende stappen uit:
1. Ga naar 'Instellingen' > 'Mail' en tik op 'Accounts'.
2. Tik op 'Nieuwe account', tik op 'Andere' en tik vervolgens op 'Voeg e-mailaccount toe'.
3. Voer uw naam, e-mailadres, wachtwoord en een beschrijving van uw account in.
4. Tik op 'Volgende'. Mail probeert de e-mailinstellingen te vinden en de configuratie van uw account te voltooien.
Als Mail uw e-mailinstellingen heeft gevonden, tikt u op 'Gereed' om de configuratie van uw account te voltooien.

Als Mail uw e-mailinstellingen niet kan vinden, moet u deze handmatig invoeren.
Tik op 'Volgende' en voer deze stappen uit:
1. Kies 'IMAP' of 'POP' voor uw nieuwe account.
2. Voer de gegevens in voor 'Server inkomende post' en 'Server uitgaande post'. Tik vervolgens op 'Volgende'.
3. Als uw e-mailinstellingen juist zijn, tikt u op 'Bewaar' wanneer u klaar bent. Indien de e-mailinstellingen niet juist zijn, wordt u gevraagd om deze te wijzigen.

Als u uw e-mailaccount nog steeds niet kunt configureren of uw e-mailinstellingen nog steeds niet kunt opslaan, neem dan contact op met de support afdeling via support@ixlhosting.nl of 0318-830207 (optie 2).
Bij voorkeur zien wij een e-mail tegemoet met daarin screenshots van de instellingen die ingevuld zijn en de eventuele foutmelding die ontvangen word.

Related Articles

© iXL Hosting