There was a problem loading the comments.

Mailadres wijzigen

Support Portal  »  Helpdesk  »  Viewing Article

  Print
Het kan natuurlijk heel goed zijn dat het mailadres die bij ons staat, niet meer gebruikt gaat/kan worden.
Dit mailadres word gebruikt als correspondentie adres voor het verzenden van informatie zoals nieuwsbrieven, inloggegevens en tickets.
Mocht je die willen wijzigen, dan kan je daarvoor inloggen op ons klantenpaneel.

Na het inloggen, zie je in de linker kolom bij jouw gegevens de optie "Beheer profiel":
45f8e3a9624162db42d46c43068bd9378318734ad89a5610e1fd20e55451b58bb1e36010d8bca4b0?t=052ada2281ca85f897b654a22f348061
Hier vind je een aantal opties voor het wijzigen van adresgegevens, e-mail adres, wachtwoord voor het klantenpaneel of het activeren van de 2 Factor Authenticatie
87689c969d6f78c778d4557905f1e46c76913cee16f77a0aa903cd98f4ed6b72a94958c788b49b11?t=4ff2da8de0cb0f0cd08e2f24b6778615
1: Klik op E-mailadres
2: Vul het huidige e-mailadres in
3: Vul het nieuwe e-mailadres in
4: Bevestig het nieuwe e-mailadres door deze nogmaals in te vullen
Klik tot slot op E-mail wijzigen! Let op, dit adres word dan gebruikt als correspondentie adres en voor het inloggen in het klantenpaneel!

Het kan natuurlijk zo zijn dat het mailadres dat ingesteld stond om welke reden dan ook niet meer actief is.
Dit kan zijn vanwege een wijziging in provider of een andere verantwoordelijke binnen de onderneming.
Als particulier zijnde zien wij graag het verzoek als volgt tegemoet:
Middels het nieuwe mailadres, zien wij graag het verzoek tot wijzigen, waarin het oude mailadres benoemd wordt welke gewijzigd moet worden.
Wij zullen dit aan de hand van het bij ons geregistreerde telefoonnummer verifiëren! 

In het geval van het wijzigen van de contactpersoon binnen een onderneming, kan het zijn dat het mailadres niet meer bestaat.
Mocht die nog wel bestaan, of als je die opnieuw kan aanmaken, dan zou via daar het verzoek alsnog uitgevoerd kunnen worden.
Anders zie wij graag namens de eigenaar (of gemachtigde) van het bedrijf (Bevestigd met een uittreksel van de KvK en een kopie van het legitimatiebewijs) tegemoet.
Daarmee kunnen dergelijke verzoeken alsnog uitgevoerd worden!

Heb je vragen over de wijziging? Neem dan contact op met onze administratie afdeling!
Telefonisch te bereiken via 0318-830-207 (optie 3) of mail naar administratie@ixlhosting.nl

Related Articles

© iXL Hosting