There was a problem loading the comments.

Opzeggen Hosted Exchange diensten

Support Portal  »  Helpdesk  »  Viewing Article

  Print
Binnen het klantenpaneel heb je de mogelijkheid om diensten zoals het Hosted Exchange op te zeggen, mocht je hier geen gebruik meer van (willen) maken.
Via Spango had je die optie niet. Daar was het namelijk zo, dat als je een mailbox verwijderde, dat die niet meer gefactureerd werd.
Bij ons is dat ook nog zo. Mocht je een dienst dus willen opzeggen en hier geen facturen meer van willen ontvangen, dan zou je alle mailadressen moeten verwijderen.

Het verwijderen van mailboxen kan eenvoudig op de volgende manier:
Login op https://cp.cloudorb.com met de bekende gegevens. *
Voor het verwijderen van een klant, klik je links bovenin op Klanten.
Klik vervolgens achter de klant onder Opties op de 3 streepjes en tot slot op verwijderen:
a953c4ef1d18a15e6f695401ccc9511e6d16018b4326bd6184e6c1c97a7c3e78810218cb6f5ca0e0?t=cb51978fb3e12ec1b00d69383c91ff61


Voor het verwijderen van enkel een mailbox, log je eerst in als de klant. (I.p.v. het verwijderen, klik je op login).
Via "Service Beheer --> Exchange Hosting --> Accounts" kan je het domein beheren van waar je de mailbox(en) wenst te verwijderen.
Hiervoor klik je op Beheer:
a53297cba1dd691b1c53097ec62a1d03e2b465a8ef994cf0212c09b5b52e6bc51dff5eddf8830504?t=4b62eb39ac85482d83e1426a6154f6a2
en ga je naar het tabblad Mailboxen. Onder de Opties kolom kan je de mailbox, welke je niet meer wenst, verwijderen!


* Mocht je die gegevens niet meer hebben, stuur dan je gebruikersnaam met het verzoek tot het resetten van het wachtwoord via het bij ons geregistreerde adres naar support@ixlhosting.nl

Related Articles

© iXL Hosting