There was a problem loading the comments.

Overdragen diensten naar een ander persoon of bedrijf binnen ixl

Support Portal  »  Helpdesk  »  Viewing Article

  Print
Het kan natuurlijk zijn vanwege administratieve of eigen redenen, dat er een aantal diensten van elkaar gescheiden of overgedragen moeten worden.
Indien je de betreffende diensten naar een externe partij verhuisd, dan heb je daar meestal alleen een verhuistoken en/of inloggegevens voor nodig.
Maar wat als het binnen iXL Hosting blijft? Gaat het dan net zo? 

Als het gaat om het intern overzetten van diensten, dan loopt dat net iets anders. Wij kunnen eenvoudig de diensten verplaatsen zonder dat hiervoor extra kosten gemaakt hoeven te worden!
Dit verplaatsen kan via 2 wegen gaan:
- De dienst word verplaatst vanaf jouw account naar een reeds bestaand (privé dan wel zakelijk) account.
- De dienst word verplaatst vanaf jouw account naar een nieuw (nog niet bestaand) account

Indien je de diensten naar een bestaand account wil laten verplaatsen, hebben wij de volgende gegevens nodig:
1: Het verzoek vanaf jouw eigen account via het bij ons geregistreerde adres voor het verplaatsen
1.1: Vernoem hier specifiek in om welke diensten dit zou gaan. Dus bijvoorbeeld alleen een domeinnaam, of een domeinnaam met hosting en SSL certificaat, of juist alleen de hosting.
1.2: Indien er domeinen verhuisd worden, dan zien wij ook graag het akkoord tegemoet voor het doorvoeren van een houderwijziging naar de nieuwe beheerder, indien dat noodzakelijk is.
2: Het akkoord van degene die het nieuwe account gaat beheren, ook specifiek benoemd welke diensten, voor het overnemen van deze diensten,de kosten van de abonnementen en onze algemene voorwaarde.
Na het ontvangen van het akkoord van beide partijen, zullen wij de diensten verplaatsen! Dit is meestal binnen 1 werkdag gerealiseerd.

Voor het verplaatsen van de diensten naar een nieuw account, hebben wij de volgende gegevens nodig:
1: vanuit degene op wiens naam dit account komt, zien wij graag de volgende gegevens tegemoet:
Debiteurgegevens:
Bedrijfsnaam:
KvK nummer:
BTW nummer:
Voornaam + achternaam*:
Adres (moet een bezoek adres zijn, geen postbus)*:
Postcode + plaats*:

Contactgegevens:
Telefoonnummer*:
E-mailadres*: 
(Alles met een * is verplicht)
2: Het verzoek vanaf jouw eigen account via het bij ons geregistreerde adres voor het verplaatsen
2.1: Vernoem hier specifiek in om welke diensten dit zou gaan. Dus bijvoorbeeld alleen een domeinnaam, of een domeinnaam met hosting en SSL certificaat, of juist alleen de hosting.
2.2: Indien er domeinen verhuisd worden, dan zien wij ook graag het akkoord tegemoet voor het doorvoeren van een houderwijziging naar de nieuwe beheerder, indien dat noodzakelijk is.
3: Het akkoord van degene die het nieuwe account gaat beheren, ook specifiek benoemd welke diensten, voor het overnemen van deze diensten,de kosten van de abonnementen en onze algemene voorwaarde.

Na het ontvangen van het akkoord van beide partijen, zullen wij de diensten verplaatsen! Dit is meestal binnen 1 werkdag gerealiseerd.

Indien er vooraf vragen zijn over het verplaatsen of het verstrekken van deze gegevens, dan vernemen wij dat graag!
Hiervoor kan je de vragen per mail aan ons stellen via administratie@ixlhosting.nl of telefonisch via 0318-830207 (optie 3).
Voor de technische vragen kan je contact opnemen met de support afdeling via support@ixlhosting.nl of telefonisch via 0318-830207 (optie 2).

Related Articles

© iXL Hosting